WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

środa, 27 lutego 2019

Kolejny motyl

 Powstała kolejna chusta Efekt motyla według wzoru Iwony Eriksson.
Tym razem w moich ulubionych brązach.
Włóczka to alize GB, jeden motek, dlatego też jest nieco mniejsza , bonie nie przerobiłam całego schematu .
 Bardzo lubię ten wzór, z każdej włóczki jest śliczna.

 A na szydełku powstają aniołki , będą wręczone gościom na chrzcinach.
Kolor to delikatny ecru, jaśniejsze niż na zdjęciu .

11 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Bardzo ładne ma kolorki! Aniołki także urocze, na pewno będą miłą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta, podziwiam. Druty sa duzo trudniejsze od szydelka, a chusty na drutach sa delikatniejsze-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla początkujących pewnie tak,
      Mnie na zdjęciach podobają się chusty szydełkowe, ale na żywo wolę jednak druciane .
      Tak jak piszesz są bardziej zwiewne

      Usuń
  3. Chusta piękna a aniołki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko, kolory przepięknie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza gromadka aniołków. Chusta śliczna, też bardziej podobają mi się robione na drutach. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna chusta!!! Urocze aniołki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...