WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 18 lutego 2019

Kilka dni temu dostałam taką książkę
 Jest w bardzo dobrym stanie , chociaż pochodzi z 1991 roku.
Bardzo dużo fajnych wzorów
Ja już umiem ba drutach, ale na pewno nie raz z niej skorzystam

 Szczególnie wzory ażurowe jest świetne, wiele znam , niektóre z chust

Może w końcu nauczę się żakardowych ściegów?


4 komentarze:

  1. To jest bardzo dobra książka. Choć nie mam jej już,to wiem, że jest doskonałym przewodnikiem step by step.

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz czekać na piękne prace,zawsze bardzo interesowały mnie ażury,do żakardów zupełnie nie mam cierpliwości zawsze okropnie ściągam nitki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki z ciekawymi wzorami zawsze są na miejscu. Kiedy zastanawiamy się nad wzorem nowego sweterka, wystarczy przyjrzeć 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie stare książki. Jak tylko jestem gdzieś na giełdzie lub jarmarku ze starociami, to zawsze szukam takich perełek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...