WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 30 czerwca 2013

Zamiast słońca....:)

Słońce trochę bawi się z nami w kotka i myszkę, dlatego zrobiłam sobie wściekle słoneczną serwetkę, taką do niczego nie pasującą, ale co tam, coś się wymyśli...na stolik balkonowy
 Zrobiona ze snehurki, szydełko 1 Tulip, poszło około 1,5 moteczka, wymiar coś kolo 30 cm

 ...a zaczęła się od koła...miałam wątpliwości, czy będzie kwadrat, ale wyszło ok, choć jeszcze przed usztywnieniem,
to zdjęcie ukazuje prawdziwy kolor,

Takiemu to dobrze !!!!!!!
 


31 komentarzy:

  1. A u nas dzisiaj słońce od samego rana i gorąco!!!! Fajna, słoneczna i kwadratowa :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ma słonca, chociaż nie leje, na razie, ale zimno, siedzę w swetrze :) słońce mam tylko w serwetce ;)

      Usuń
  2. Bardzo piękna serweta i rzeczywiście brakuje słoneczka, oj brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek serwetki bardzo ładny wybrałaś, a Snehurka ma ciekawe kolory, więc w oryginale ta zółć z pewnością prezentuje się lepiej niż na zdjęciu. Ogólnie serwetka bardzo ładna. W kuchni zółte dodatki bardzo fajnie wyglądają, więc nie tylko może być na balkon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na stolik balkonowy, to pasuje do słonecznej pogody, tak mi sie skojarzyła. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne słoneczko, oj przydałoby mi się teraz za oknem takowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serweta. Rewelacyjny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta serwetka w sam raz na tą niepogodę ... pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka! Kociak przesłodki, moja kotka też lubi tak leniuchować! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felek przybiera tak fantastyczne pozy, że nic tylko go obserwować i cykać fotki :)

      Usuń
  9. Lubię takie nietypowe serwetki. Dobrze zrobiłaś, wybierając kolor inny niż biały. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka śliczna,i ten wzorek i kolor.A kiciuś taki sam jak nasza dawna Lulka.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwego słońca to może nie zastąpi, ale cieszy oczy podobnie ;D Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś wstałam i jest, pewnie będzie ciepło, a przynajmniej słonecznie :)

      Usuń
  12. Śliczna, bardzo brak takiego słoneczka na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna :) taka wesoła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. serweta bardzo ładna a moje koty też tak korzystają z życia pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, wzorek bardzo fajny! Może i ja się pokuszę na kwadratową serwetkę, ciekawe co mi wyjdzie...
    Kocurek to ma dobrze:)))
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić kwadratowe od środka, zawsze mnie to zadziwia jak z koła wychodzi kwadrat ? :)

      Usuń
  16. wprawdzie słoneczko trudno zastąpić - ale serwewtka pięknej urody:))
    pozdrtawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słoneczna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem przydaje się serweta w takim nietypowym kolorze :)
    A kocisko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny słoneczny kolor! Bardzo mi się podoba wzór - ananaski i do tego kwadratowy kształt :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo słonecznego koloru !

    OdpowiedzUsuń
  21. Słońca ci u mnie w dostatku , a u ciebie jakaś cisza nastała ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Serwetki są wyjątkowo piękne.Kolorek słoneczny-cudeńka.Pozdrawiam serdecznie Jola

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna serwetka
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...