WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 28 marca 2011

Siedem nowinek o sobie....

KonKata zaprosiła mnie do zabawy , aby napisać siedem nowinek o sobie.
Powiem szczerze, że to wcale nie jest takie oczywiste, ale się postaram
1. Jestem domatorką, nie lubię wyjeżdżać z domu na dłuższy czas.
2. Nie cierpię się kąpać ani opalać, nad morze jeżdżę w zimę.
3. Już wiem, że po deszczu zaświeci słońce, choć czasem trudno w to wierzyć.
4. Lubię jeździć rowerem na długie trasy, szczególnie razem z grupą przyjaciół.
5. Nie jem nic co ma coś wspólnego z nazwą " owoce morza", chyba, że... paluszki surimi, które uwielbiam.
6. Ciągle planuję nauczyć się jeździć samochodem, i ciągle się boję.
7. Nie toleruję chamstwa i śmiecenia, zwracam ciągle uwagę innym, którzy tak robią, co nieraz kończy się nie ciekawie.
Jeśli macie ochotę to też włączcie się do zabawy.

3 komentarze:

  1. Fanie siebie opisałaś Jolajka:)pozdrawiam i dzieki za odwiedzinki u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. punkt 6 rozumiem w całej rozciągłości !!!
    myślę,że w ostatecznym rozrachunku warto się odważyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było coś się o Tobie dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...