WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 21 marca 2019

Szydełkowe wózki

Tak się złożyło, że kilka tygodni mieliśmy wesele i panna młoda poprosiła mnie, abym na oczepiny wydziergała wózeczki na szydełku
Metodą prób i błędów powstały takie

 Chyba dłużej mi zeszło z przewleczeniem tych wstążeczek, niż że zrobieniem wózków
 U nas na weselu, choć pewnie nie tylko u nas jest zwyczaj, że zbiera się pieniądze na wózek dla dziecka . TanczT się z młodą albo z młodym i wkłada pieniądze do odpowiedniego wozka.
 Użyłam kordonka bawełnianego że Żmigrodu, nawet dobrze się usztywnił, .Nie było żadnego problemu

 A kilka dni temu już prawie,ylevila do nas pierwszy bocian...wiosna tuż tuż ....

7 komentarzy:

  1. Śliczne wózeczki,nie lada wyzwanie poradziłaś sobie wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi wydzierganymi wózkami. A ich wykonanie genialne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i świetnie sobie z nim poradziłaś. Wózeczki rewelacyjne!
    Skoro jest bocian to nie ma wątpliwości że nastała wiosna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to super tradycja. Wózeczki fantastyczne. I bociana macie- zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też jest taki zwyczaj i świetna zabawa, męcząca MŁODYCH, ale wszystkie samotne ciocie i wujkowie na tym korzystają. Pieniążki wrzucane są do koszyczków,kartoników itp. nie spotkałam jeszcze takich ślicznych wózeczków, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne!! idealne na oczepiny!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...