WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 20 maja 2018

Post zbiorczy ;) ;)

Uwielbiam o tej porze roku wycieczki rowerowe, chociaż w tym roku nie nadążam za przyrodą, wszystko kwitnie szybko i krótko...

 W ostatniej chwili zdążyłam jeszcze podjechać pod konwalie i to tylko dlatego, że rosną w ciemnym zakątku ogrodu..

I czarny bez już kwitnie, pora zabierać się za syrop .
A warto go zrobić, bo jest przepyszny i ma wiele walorów zdrowotnych. Smakuje i na zimno i na ciepło.


A na szydełku pierwszy raz zrobiłam sobie tak bamboszki, znalazłam taka specjalna włóczkę i już nie muszę pomykać w skarpetkach...
Pewnie powstanie jeszcze kilka par. Bo fajnie i szybko się je robi.

 I kolejne gąski powstały...cały czas są chętni...
Dzieciaki zabrały je na wypad do ogrodu...

 W tym tygodniu znalazłam też czas na dwie książki..
Czytam przeważnie nocami...


 Kopru w ogrodzie pełno, to często na naszym stole gości sałatka z dużą jego ilością.
Przeważnie jest to
Makaron ryżowy lub  jakiś drobny , ostatecznie ryż
Kukurydza
Paluszki surimi albo szynka
Świeży ogórek
Dużo kopru
Sól pieprz
Majonez
Jest pyszna
 A na koniec mój ostatnio ulubiony wzór , łatwy, szybki i zawsze ładnie wygląda.


22 komentarze:

  1. Przepiękne serwetki, wspaniały kolorek. Lektury też znakomite. Reszta też bardzo ładna - wszystko w dobrym guście.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wycieczki wspaniałe sałatka na pewno smaczna ,a serwetki-podkładki piękne.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super,na salatke leci mi ślinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo dobra, warto spróbować

      Usuń
  4. Kapciuszki świetne,a wycieczki rowerowe sa mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapciuszki świetnie sprawdzają się jako poranne kapcie,

      Usuń
  5. bamboszki przecudne , akolorek serwetek sliczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor taki trochę przypominający dżins, zrobiłam 6 małych i jedną dużą

      Usuń
  6. Fajne,śmieszne gąski zrobiłaś Jolajko. U mnie konwalie najlepiej rosną przy północnej ścianie domu, lubią cień,jak w lesie. Od syropu z czarnego bzu kiedyś wszystkie plomby mi poczerniały. Dentysta miał co robić. Teraz materiały stomatologiczne są lepszej jakości,ale nie zaszkodzi uważać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, przyroda goni w tym roku, jakby coś ją gnało. Piękne szydełkowe prace. A ja od dziś podziwiam Twoje, a właściwie już moje szydełkowe serwetki 
    Dziękuję i pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się skarpetki i gąski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny post. Uwielbiam jeździć rowerem, czytać również. :) Pięknie tworzysz, gąski mnie zachwyciły. :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak czas jakby przyspieszył i przyroda wokół również. Trudno ze wszystkim nadążyć:)
    piękne kapcioszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dawniej kapciuchy robili z jakiejś syntetycznej włóczki, nie przecierały się tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gąski są najładniejsze , choć i kapciom ni cnie brakuje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaputki i gąski są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...