WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Wiosenny akcent,

Czyli różne odcienie zielonego w białych serwetkach.
 Tylko jeden ostatni rządek i zmienia się cała serwetka.
 Taka jest wiosna, zielona , w różnych odcieniach
 Biały to bawełniany kordonek ze Żmigrodu, a zielone to Perle 8,
Szydełko tradycyjnie u mnie, Tulip, tutaj 1,1
 Wczorajsze zdjęcie, taki leniwy dzień był...
A książka bardzo mi się podoba, chociaż musiałam sobie nieco przypomnieć poprzednie części, bo już trochę czasu minęło, kiedy je czytałam
 A mój widok za siatką ogrodu ...zzobaczcie, ile odcieni zieleni

9 komentarzy:

  1. Serwetki co śliczne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze serwetki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile odcieni zieleni..., cudne podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sa te podkładeczki,zielony exstra w sam raz na wiosnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kolorowe serwetki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki! Widok także :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze,wiosenne serwetki.Fajny miałaś pomysł,by zastosować różne odcienie zieleni. To chyba jedyny kolor,który bez względu na odcień nie gryzie się,co najwyżej uzupełnia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...