WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 20 marca 2018

"Ptasia grypa"

Na grupach Facebooku szaleją gęsi....w różnych kolorach...
Dopadło i mnie.
Moja pierwsza próba maskotkowa....
Trochę bardziej łabędź niż gęś...ale nie jest źle, mogło być gorzej, tylko raz pruta...
Mój błąd to półsłupki nawijane zamiast zwykłych...
Dlatego taka trochę nieforemna jest.
Ogólnie jestem zadowolona, okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne

 Następne na pewno będą, może jeszcze zdążę przed świętami...

8 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna ozdoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszą próbę... naprawdę wielkie WOW!! :) naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne podkładki!!! Piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniał mi się kawał, w zoo żona widzi ptaki i mówi: o gęsi! A mąż prominent na to: to nie gęsi, to pelikany, z nich się robi atrament!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...