WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 12 sierpnia 2014

Słoneczne podkładki

Dużo zdjęć...ale tak jakoś nie mogłam się zdecydować....
 Takich serwetek nigdy dość, ciągle to powtarzam i powtarzać bedę :)




 Wzór z jakiegoś bloga, mam tylko nędzną kopię, ale widać wszystko, gdyby ktoś chciał skorzystać...
Może znacie ten wzór i mi podpowiecie skąd ja to mogłam wziąć ?!
 Zaczęłam takie...ale chyba mi się nie podobają...przynajmniej w tym kolorze , a może szydełko za małe ?
muszę się z tym przespać...

12 komentarzy:

  1. Śliczne. Bardzo ładny wzorek i kolorek. Dziękuję za schemacik.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki ślicznie wyglądają. Drugi wzorek coś faktycznie ciasno wychodzi. Na pewno coś wymyślisz.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, takie słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne podkładki, w sam raz pod mój kawowy kubek by były :) a drugi wzór też mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podkładeczki w ciepłym letnim kolorze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzorek,,, podkładki śliczne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te podkładki!!! Dzięki za wzór, spróbuję...odczytać i zrobić:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten wzór, na pewno skorzystam ze schematu. Serwetki w Twoim wykonaniu są piękne, no i ten kolor. Od razu robi sie weselej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne podkładki... już zapisałam sobie wzór... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...