WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

czwartek, 3 stycznia 2013

Nic ciekawego !!!!

Nic się ciekawego u mnie nie dzieje, robią się skarpety w ilościach przekraczających moje wyobrażenie o ilości...mam dosyć szarości!!!!
Między kolejnymi parami powstało małe wdzianko, to znaczy krótkie, bo dla dorosłej osoby, nie lubię chodzić w białych kolorach, ale dziergać to i owszem


 A skarpety takie proste najzwyklejsze....
Cały czas zapraszam na chustę http://mojedubaninki.blogspot.com/2012/12/nieco-inna-rozdawajka.html
==================================================== 
Pozdrawiam i miłego wieczoru i dnia i każdej chwili...:) :) :)

    

24 komentarze:

  1. ślicznie wyszło super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chustę to się już zapisałam a skarpety fajne. Ja jakoś nie przepadam za ich robieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nic ciekawego? Bardzo ładny sweterek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana - a Ty to masz jakieś turbo doładowanie w paluszkach czy co ??? Ja to bym taki sweterek bardzo długo "drutowała"... Chylę czoła mistrzuniu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie skarpety to czarna magia!!! Podziwiam twoją super prędkość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wdzianko a skarpetek też się narobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpety i wdzianko fikuśnie wygląda :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek uroczy -bardzo ładny wzorek.
    Skarpety kiedyś tam robiłam teraz wnusia zpragnęła mieć getry i wróciłam do pracy na 5 drutach po 4 latach.Oj ciężko mi szło na początku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale poczatki zawsze są trudne, teraz to już z górki

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. biały sweterek jest super a takie jasne dobrze się robi skarpetki zawsze się przydadzą a na chustę się zapisałam pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzianko bardzo fajne, białe sweterki ładnie wyglądają... szkoda tylko że nie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Między skarpetami wdzianko i to jeszcze całe w warkoczykach, ale tempo, widać nowy rok to nowe siły. Lubię białe sweterki i chętnie bym obejrzała to wdzianko na jakiejś osobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie sie Twoje skarpety podobają podziwaim takie wykonania :) ale seter też jest super dla mnie nie byłby przerywnikiem w robieniu skarpet no chyba że między jedna a drugą zimą :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze czuję się w szerokich rękawach więc przypadło mi to do gustu :)
    A biel ogólnie lubię, chociaż jestem niezdara i zawsze gdzieś poplamię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wdzianko bardzo fajne.A robienia tych fajnych skarpet Ci nie zazdroszczę.Nie lubię robić tego samego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam tytuł Twojego wpisu, to tym bardziej byłam pewna, że jest co podziwiać :) Dla mnie robienie skarpet nadal jest magią więc tym większy podziw dla Ciebie, że robisz je w wiekszych ilościach.
    Wdzianko także bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...