WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

piątek, 17 lutego 2012

Pierwsze koty za płoty!

Nareszcie znalazłam trochę czasu między drutami, szydełkiem a krzyżykami, aby chociaż załapać o co chodzi z tymi karczochami?!
Znalazłam w domu jakieś zapomniane styropianowe jajka  i proszę oto efekt, te pierwsze nie nadawały się do pokazania.  Trochę mnie to wciągnęło, czekam na zamówione jaja, a wstążka leży zakupiona w naszej pasmanterii.





  A to "mój" zamek dziś, wspaniały widok, prawda?



18 komentarzy:

  1. Piekne jajo... masz rację już czas powoli się za nie zabierać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie coraz bliżej Wielkanoc ;)
    Zamek śliczny,ale taki trochę mroczny przy tej aurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na tym zdjęciu tak wygląda, ale zimą jest piękny

      Usuń
  3. Mam jedno styropianowe jajko - ale nie wiem, czy spróbuję tych karczochów... niby korci mnie (Twoje tak ślicznie wyszły :)) tylko jak pomyślę o tej mozolnej pracy to ... no nie wiem, zobaczymy jeszcze ....

    Jolajka, kochana, po co Ci ta słowna weryfikacja? Mnie irytuje strasznie... na dodatek teraz trzeba wpisać 2 słowa, a żadnego nie da się odczytać... masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie wiem na temat weryfikacji u mnie, nic takiego nie zmieniałam

      Usuń
  4. Fajnie wyszły te karczoszki! Ciekawe, czy ja bym sobie poradziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie,potrzeba tylko trochę cierpliwości, no i palce bolą od szilek

      Usuń
  5. Śliczne te pierwsze koty, oj śliczne!!! Fajnie mieć "swój" zamek:))) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. super jajka a widok zamku slicznie wyglada,a weryfikacje slowna musisz zmienic w ustawieniach bo ja tez tak mialam i to usunelam bo mnie wkurzalao i innych tez bo czasem nie szlo odczytac danego wyrazu zeby zamiescic komentarz:)pozdrawiam Ciebie Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jajka wyszły ci rewelacyjnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się te jajka ;) przygotowania do kolejnych świąt rozpoczęłaś pełną parą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam tą technikę ale sam nie umiem spróbować ..Cudne jajka ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyszły - nie wyglądają na pierwsze koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tylko te nadają się do pokazania, kila poszło w odstawkę za nim mogłam sie nimi pochwalić na blogu, chociaż i tu widać niedociągniecia

      Usuń
  11. Jejku jakie śliczne te pisanki.Skoro takie są pierwsze to co będzie dalej:)
    Tak by mi się marzył taki zamek (nie wspomnę o łabędziach)przy mojej rzeczce z kaczkami:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolajka

    Dziękujemy za odwiedzenie mojego bloga.
    Wróć kiedy chcesz.

    całować
    Fátima Ventura

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...