WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

wtorek, 6 grudnia 2011

"Z książką przy kominku"

Dzisiaj Mikołajki, miało nie być posta,ale tak się złożyło, że właśnie dziś pan listonosz przyniósł mi paczkę w ramach wymianki książkowej organizowanej na blogu http://zksiazkaprzykominku.blogspot.com/.
Dawno nie miałam tak fajnego Mikołaja.

Najważniejsze są  książki, ale o nich pisałam już na tym drugim blogu.
Tutaj chcę Wam pokazać jakie jeszcze wspaniałości dostałam oprócz książek.
To są pocztówki, ale obrazki na nich są malowane ustami. Śliczne!
 Zakładka też mi się podoba, chociaż Bartosz już ją sobie przygarnął
  I tan aniołek, czyż nie cudowny?!
Wspaniałe Mikołajki mi się trafiły
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozmowa mojego syna z tatą
-No tak, fajnie nam się zaczyna , samochód się zepsuł, zgubiłem komórkę, twoja gra nie działa(FIFA12 za 120 ZŁ!!!!!)....
A moje dziecię z nad komputera
-No...i śniegu nie ma...
Miłego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Ale czytania się szykuje.
    Humor niezły, uśmiałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na długie zimowe wieczory książki będą jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby nagrać te wszystkie rozmowy dzieci z rodzicami, można by napisać niezłą książkę. Jak to się mówi " Koń by się uśmiał". A Tobie życzę miłego delektowania się nowymi czytadłami. Pozdrawiam i życzę bardzo miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki i inne prezenty super! Cudny aniołek! Miłego czytania:! Ale się uśmiałam z tej rozmowy:))))))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty śliczne książki jak znalazł na zimowe wieczory pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek nigdy za wiele. Aniołeczek rzeczywiście cudowny.A dialog no cóż.Każdy ma inne priorytety:))Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...