WITAM SERDECZNIE W MOICH SKROMNYCH PROGACH, ZAPRASZAM, ROZGOŚĆCIE SIĘ ,
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY,
SZCZEGÓLNIE CIESZĄ MNIE WASZE KOMENTARZE ...

Zaglądają do mnie

niedziela, 27 lutego 2011

haft matematyczny

Znalazłam kiedyś w internecie, bardzo mi się spodobały te wyszywane karteczki, ciągle nie mogłam się zdecydować, aby się nimi zająć.
Zbliżające się Święta Wielkanocne to dobry pretekst, aby obdarować znajomych i rodzinę takimi właśnie "widokówkami". Te są pierwsze, nie takie ładne jak się spodziewałam, ale z każdym machnięciem igły wychodzi mi to coraz lepiej. Dobrze, ze do Wielkanocy jeszcze trochę czasu zostało, szkoda, ze nie da się rozciągnąć doby.
Ciągle za mało czasu, bo chęci są ogromne!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...